{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلتنگ حرمم یا اباعبدالله

دلتنگ حرمم یا اباعبدالله
آغابطلب بیام بارونی شده هوام دلتنگ یه کربلام جـــــسین جان 😥😥💔💔🥀🥀🥀
دیدگاه ها (۱)

روزجهانی مرد مبار ک♥🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤

سلام برحسین عشق فقط حسین جامنده اربعین 😭😭😭😭😭🥀🥀💔💔

💞💖💖💞♥♥

آه امان از دل زینب 😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔

اقا جان دلم هوای حرمتون رو کرده، میشه دوباره من رو بطلبین بی...

خب خب گفتم دیگه بیو اوسی جدیدم رو بزارم

سلام به عشقای الاااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط