{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ميگن خواب یه مرگ كوتاهه

ميگن خواب یه مرگ كوتاهه

ولى چه فرق عجيبى است بين"مرگ"
و"خواب"
وقتى "عزيزى"خوابيده دلت
مى خواد حتى هيچ پرنده اى
پر نزنه تا بيدار نشه

و وقتى "مرده"...
دوست دارى با بلندترين صداى دنيا
بيدارش كنى ولى افسوس....

تا هستیم قدر همدیگر را بدانیم
زندگی کوتاه است ....
دیدگاه ها (۱)

دوراهی عشق و نفرت p³¹ا/ت:اشكام دونه دونه ميريختن، باورم نميش...

دوراهی عشق و نفرت p²³جيهوپ:همون طوركه خواستى نامه رو رسوندم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط