{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من واقعا شرمنده ام

بچه ها من واقعا شرمنده ام
یه مشکلی برام پیش اومده بود و حالم خیلی بد بود سر یه چیز دیگه و دیگه نگم براتون تمام بدبختی های جهانننننن سر من خالی شد اره دیگه
ولیییییی من اومدم وای من اومدممممم
و خوب من حالم هنوز یکم بده ولی فردا براتون پست می‌زارم
دیدگاه ها (۲)

هان کوچولوی مننننننعکس اخر رو زیادی دوست دارم :)

ایوای من:)

ببخشید بی کیفیتهولی این واقعا خودمم

حق خالص باشد؟

ویدیو رو ول کنید کپشنو عشقههههه

دستت درد نکنه بد ریدی به اعصابمبد حالم و خراب کردیبدجور یه ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط