یه سکوتی هم هست که مال بعد از شنیدن یسری حرفاییه که نباید
یه سکوتی هم هست که مال بعد از شنیدن یسری حرفاییه که نباید میشنیدی..حس عجیبیه بیرونش سکوته ولی از درونت هی صدای شکستن میاد...
- ۳.۶k
- ۳۱ فروردین ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط