{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به نظرم روحتونو انقدر قوی کنین که تمام اتفاقای بدی که برا

به نظرم روحتونو انقدر قوی کنین که تمام اتفاقای بدی که براتون میوفته رو گردنِ خودتون بندازید.
اول خودتونو محاکمه بکنید و دست از قضاوت دیگران بردارید.
به نظرم اول رابطه تونو به خودتون خوب و حَسَنه بکنین.
دنیال مقصر واسه حالِ بدتون تو ادمِ دیگه ای نباشید.
چون یک طرفِ تمام اون اتفاقا خودتونید.
من یه اینستا داشتم که تقریبا ۳سال بود داشتمش.
خیلی دوسش داشتم.
استوریا, پست ها,آدماشو, چت هاشو....
اول ارویبهشت پارسال یه اتفاقاتی افتاد که هرکاری میکردم حالم خوب نمیشد.
شبها از درد قلب نمیخوابیدم.
نفس نمیتونستم بکشم.
هبچکسی و نداشتم باهاش حرف بزنم
هیچکسی از هیچ معادله ای منو نمیفهید.
وقتی ام یکی میومد میگفت چته؟
زبونم بند میومد و نمیدونستم از کجا بگم و از چی بگم؟
میدونین؟ گاهی تو زندگی پیش میاد که فکر میکنین همه ی ادما یهو بی رحم میشن باهات. یهو شمشیر و از رو میکشن برات.
یهو انقدر غریبه ان که هرچی نگاشون میکنی نمیشناسیشون.
دلم لَک میزد اونموقع برای یه حرف زدنِ ساده,
انگار کل دنیا جمع شده بودن ببینن شونه های من از درد کِی خم میشن.
اون روزارو دقیق یادمه.
موقع
غروبا فقط اشکام میریخت.
بعد میگفتم یعنی بین اینهمه ادم یکی نیست من باهاش حرف بزنم؟
از اردیبهشت تااااا اواخر بهمن ماه اینستامو بستم با تمام خاطراتی که داشتم.
مجازی و گذاشتم کنار.
از همه ادما فاصله گرفتم.
از همه دوستام.
اشناها
هرکی که دورم بود.
مشکلِ من بود که همیشه حالم بد بود پس باید تو خودم حل میکردم.
بیشتر کار کردم, مسافرتهامو رفتم, کتابامو خوندم, ترانه هامو نوشتم, شبِ شعرامو رفتم,
حااااالم خوب داشت میشد.
بعد اومدم اینستای جدید ساختم.
ادمایی که دوسشون داشتم و فالو کردم.
ادمایی که از تهِ دلم دوسشون دارم.
نه اونایی که مجبورم تحملشون کنم.
#کپشن #توئیت
#جذاب #شیک
دیدگاه ها (۵)

تاحالا گفتم کجاها دلم شکسته؟

گاهی تو زندگی پیش میاد به خودت میگی آیا کسی هست که وقتی من ب...

دیدی گاهی وقتا یهو دلت میگیره؟ یهو نمیدونی چته، یهو از همه چ...

اینستا با یکی آشنا شدم، توو کافه قرار گذاشتیم. گفتم: خب چجور...

عشق در تاریکی 39.ک یهو دیدم سوهو داره میاد سمتم ( علامت سوهو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط