*انسان زودپشیمان می شود*
*انسان زودپشیمان می شود*
*گاه از گفته و*
*گاه ازنگفته هایش*
*اماسراغ ندارم کسی را*
*که از"مهربانی" پشیمان باشد*
*خوش به حال آنکه خوب میداند*
*مهربانی منطقی ترین گفت وگوی زندگیست*
*گاه از گفته و*
*گاه ازنگفته هایش*
*اماسراغ ندارم کسی را*
*که از"مهربانی" پشیمان باشد*
*خوش به حال آنکه خوب میداند*
*مهربانی منطقی ترین گفت وگوی زندگیست*
- ۹۰۶
- ۱۴ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط