{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه یه نفر تو زندگیت هست که واست اهنگای قشنگ میفرسه؛

اگه یه نفر تو زندگیت هست که واست اهنگای قشنگ میفرسه؛
اگه کنارش بهت خوش میگذره؛
اگه وفاداره و مهربونه؛
اگه همیشه باعث میشه لبخند بیاد رو لبت بدون که خیلی خوشبختی و سهمتُ از رفاقت،عشق یاد گرفتی!
تمام سعیت رو کن که اون شخص رو به هیچ وجه از دست ندی؛
اینطور ادما این روزا کم پیدا میشه..

قدرشو بدون ...


‌‌‎‎‎‎‎ ‌
دیدگاه ها (۰)

برای هم خاطرات خوب بسازیم ..خیلی زود دیر میشود...‌‌‎‎‎‎‎ ‌

رابطه های واقعی دعوا دارناشک دارن ، درد دارن ، بحث دارنپنهون...

یک صبح زیبای بهاری ، خونه مادربزرگ 🌱روز بخیر

(وقتی دوست صمیمیت بود اما...)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط