به سلامتی خدا.....
به سلامتی خدا.....
که هر موقع دلم واسش تنگ شده
خودشو نمی گیره!!
قهر نمیکنه!!
به حرفام گوش میده!!
اذیتم نمیکنه!!
بهونه نمیگیره!!
از همه مهمتر؛
اینه که ترس از دست دادنش رو ندارم..
سایه به سایه پشتمه غمی نیست
«دوستت دارم خدا»
که هر موقع دلم واسش تنگ شده
خودشو نمی گیره!!
قهر نمیکنه!!
به حرفام گوش میده!!
اذیتم نمیکنه!!
بهونه نمیگیره!!
از همه مهمتر؛
اینه که ترس از دست دادنش رو ندارم..
سایه به سایه پشتمه غمی نیست
«دوستت دارم خدا»
- ۱.۱k
- ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط