{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جییییییییییغ منو پریا @panah76 توی یه روز و یه ماه و یه س

جییییییییییغ منو پریا @panah76 توی یه روز و یه ماه و یه سال متولد شدیم ... من میگم از همون اول یه حس خاصی بهش داشتم ... همزادم بود .... عاشقتم پریاااااا
دیدگاه ها (۶)

سر رفتن حوصله خر است ...

خدا رو شکر ... باز حالا یه چیزی ... بمونه تو یخچال

بعلـــــــه مامان سوهوـــع .... سرزبون داره ... لیدره ...

ارباب من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط