{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلم شکست:

دلم شکست:
عیبی ندارد شکستنی است دیگر ، می شکند::::
اصلا فدای سرت ،:::::
قضا و بلا بود از سرت دور شد . . .::::::
اشکم بی امان می ریزد::::
مهم نیست::::::
آب روشنی است:::::
خانه ات تا ابد روشن عشق من...::::::::
دیدگاه ها (۱۱)

♥پدرم روزت مبارک♥

.

.

^-^

💫 باز دل تنگ تو شد کاش خدا رحم کند؛وقت باریدن اشکم  ،  نم با...

𝒑𝒂𝒓𝒕 ⁴ ات ناراحت  : منظورت اون...

#اخرین_پیچ #پارت_14 -چیمیگی تو؟! فرد: پدر پارک ات اینجاس! - ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط