اگه همپرسه ی بادم...اگه آواره ترینم...آخه فرصتی نداشتم فص
اگه همپرسه ی بادم...اگه آواره ترینم...آخه فرصتی نداشتم فصل پروازو ببینم....دست بی رحم زمونه...منو تا اینجا کشونده....قصه ی زندگی من هنوزم نخونده مونده....نقش من میون قصه....فقط آواره شدن بود....صفحه ی سیاه تقدیر....زندگی نامه ی من بود
- ۴۹۱
- ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط