{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه همپرسه ی بادم...اگه آواره ترینم...آخه فرصتی نداشتم فص

اگه همپرسه ی بادم...اگه آواره ترینم...آخه فرصتی نداشتم فصل پروازو ببینم....دست بی رحم زمونه...منو تا اینجا کشونده....قصه ی زندگی من هنوزم نخونده مونده....نقش من میون قصه....فقط آواره شدن بود....صفحه ی سیاه تقدیر....زندگی نامه ی من بود
دیدگاه ها (۱۲)

گوگوری مگوری!^_^¦¦¦

وویی! دخمل خودمه هااااا!فقط مال خودم! ∩__∩

هه

پخخخخخخخخخخخخخ!خخخ

☆فرشته کوچولو من☆part 2

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط