{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.Destiny.

.Destiny.
پارت ۴
__________________
.ویو چویا.
(یک ماه بعد)
از صبح که بیدار شدم تا حالا فکرم درگیره دو چیزه کار‌ و‌‌دازا_نه نه نه منظورم اون نبود فقط هوففف ولش کن میرم ناهار درست کنم .
باید یه کار برای خودم جور کنم از این یکی هم اخراج شدم لعنت ...کسی رو کمک ندارم ببینم میتونم از دازای کمی پول قرض بگیرم بعدا بهش پیام میدم یا شاید بهتره زنگ بزنم؟
+الو دازای
-الو کاری داشتی اخه معمولا این ساعتا زنگ نمیزنی
+خب از کارم اخراج شدم امیدوار بودم بتونی یکم بهم پول قرض بدی . میشه ؟
-دوباره ؟ چیکار میکنی سر کار
+امم خب یکم فوش میدم
-تابلو بود .چقدر میخوای ؟
+ هر چقدر میتونی بدی
-10 برات میزنم
+میلیون ؟
-پس چی
+زیادهههههه
-تو دو روز تمومش میکنی اونوقت زیاده
+خب اخه قبلا هم ازت گرفتم
-مشکلی نیست فکر برگردوندنشم نباش چون تو فعلا پول برای غذا و... نیاز داری ولی
+ولی ؟ 😅
-حق نداری باهاش شراب بخری
+چی تو از کجا میدونی ؟؟؟؟؟؟🤯
-وقتی داشتی میخریدی دیدمت ( دروغه اکو رو فرستاده که‌ چویا رو بپا عه 😁)
+خب این همه چیز چرا شراب 😟
-اولا هم گرونه و تو هم زیاد میخری پول برای غذا برات نمیمونه دوما 17 سالته سوما زیاد خوردنش برات ضرر داره
+باشه
-ناراحت شدی
+نه
-چویا خب شراب برات خوب نیست مخصوصا برای تو که خوب غذا نمیخوری اگر شراب نگیری وضعیت بدنت اینجور نمیمونه
+ولی_
-چویا
+باشه باشه نمیخرم خوبه ؟
-اره خوبه
+خب دازای امشب میتونی بیای بیرون
-حدعقل با پیشوند صدام کن
+خب دازای چان میتونی بیای ؟
- چویاااااااااا خداوکیلی ،چان ؟
+بهت میاد
-هعی باشه میام
+خب من میرم اماده شم
-از الان ؟الو الوووووو قطع کرد 😑ساعتم هم بهم نگفت 😐
.ویو چویا .
اول یه دوش 10 مینی گرفتم و موهامو خشک کردم امشب عجله داشتم چون برخلاف روزای قبل میخواستم ارایش کنم موهامو خشک کردم و اریشمو تموم کردم به موهام حالت دادم و رفتم سمت کمد که لباس بردارم که کت و شلوارم چشمو گرفت چیزی تو زهنم بود که گفتم امروز وقتشه کت شلوار رو پوشیدم وسیله مورد علاقم رو برداشتم و راه افتادم دیدم که دازای رو توی راه دیدم ولی اون حواسش بهم نبود صدا کردم
+هوی دازای
-او اینجایی
+اره میای تو کوچه
-چرا
+باید چیزی رو بهت بگم
هردو وارد کوچه شدند که دازای پرسید
-خب چی میخوای بگی ؟
چویا تفنگی از جیبش در اورد و سمت دازای گرفت
+من رئی مافیام
-هاع؟
+بدون مقاومت باهام بیا 😎
-رئیس مافیایی ؟
+اره
-😐
+باهام بیا وگرنه شلیک میکنم
- هعی چویا من که میدونم شوخیه
+خیلی خب ماشه رو میکشم
چق
-فندکه چه باحال
+از کجا فهمیدی که رئیس مافیا
دیدگاه ها (۰)

پارت بدم ؟ اگه تا ساعت سه صبح یکی کامنت بزاره میدم 🤡

.Destiny.پارت ۳________________.ویو چویا .رفتیم توی کافه و ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط