{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لینو به کامنت‌های استی‌ها در فنز FANS پاسخ داد

لینو به کامنت‌های استی‌ها در فنز FANS پاسخ داد

💙 اگه اوپای پنجم باید پشتکار داشته باشه، پس اوپای ششم باید چی داشته باشه…؟ من از قبل آماده می‌شم تا وقتی اوپای ششم بشم!!!!!!!!!
🐰 داشتم به یه شوخی فکر می‌کردم ولی چیزی به ذهنم نرسید. کامنت‌های پایین راهنماییم می‌کنن.

💙 لینو، اصلا واسه چی داشتی تمرین F1 انجام میدادی...؟
🐰 حوصلم سر رفته بود برای همین سرمو گذاشتم روی صندلی و فقط با گردنم نگهش داشتم، خیلی عجیب بود.

💙 به گربه‌م نگاه کن.
🐰 لایک کرد

💙 لینو من دارم دنبال اهنگای کارما میگردم سرمونی چجور اهنگیه؟
🐰 یه آهنگ جدید!! هاهاهاهاها

💙 همین الان یه عکس زشت از سفید برفی گرفتم.
🐰 لایک کرد

💙 لینو، الان دراز کشیدی…؟
🐰 نه نه، الان می‌خوام چیزایی که خوردمو جمع کنم.

💙 اسم این رستوران "جیسونگ-شی" عه
🐰 هههههه، جیسونگ شی، اونجا چی کار می‌کنی؟

💙لینو~ کِی میای هوکایدو؟ من منتظرت تو ساپورو می‌مونم~~ㅎ
🐰 یه روزی دوباره میام!! منتظر بمون!!!

💙 لینو، فردا شروع سال تحصیلیمه، لطفاً با یه قلب حمایتم کن.
🐰 لایک کرد

💙 توی کارما سوپر لینو تایم داریم؟
🐰 اون چیه؟

• استی داره میپرسه که اسکرین تایم های زیادی قراره از لینو بگیریم؟'
ولی مثل اینکه لینو معنی "سوپر تایم" رو متوجه نشده.


#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
دیدگاه ها (۴)

آپدیت بابل اعضا*امکان اینکه پیام جدید به پست اضافه کنم هست، ...

چانگبین در ترک R&B ME عضو تو‌پی‌ام jun.k همکاری داره و این ت...

آنویل ترک "Half Time" منتشر شدhttps://youtu.be/46tbWWSFKNQ?s...

لینو به کامنت‌های استی‌ها در فنز FANS پاسخ داد💙: لطفاً یه قل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط