لینو به کامنتهای استیها در فنز FANS پاسخ داد
لینو به کامنتهای استیها در فنز FANS پاسخ داد
💙 اگه اوپای پنجم باید پشتکار داشته باشه، پس اوپای ششم باید چی داشته باشه…؟ من از قبل آماده میشم تا وقتی اوپای ششم بشم!!!!!!!!!
🐰 داشتم به یه شوخی فکر میکردم ولی چیزی به ذهنم نرسید. کامنتهای پایین راهنماییم میکنن.
💙 لینو، اصلا واسه چی داشتی تمرین F1 انجام میدادی...؟
🐰 حوصلم سر رفته بود برای همین سرمو گذاشتم روی صندلی و فقط با گردنم نگهش داشتم، خیلی عجیب بود.
💙 به گربهم نگاه کن.
🐰 لایک کرد
💙 لینو من دارم دنبال اهنگای کارما میگردم سرمونی چجور اهنگیه؟
🐰 یه آهنگ جدید!! هاهاهاهاها
💙 همین الان یه عکس زشت از سفید برفی گرفتم.
🐰 لایک کرد
💙 لینو، الان دراز کشیدی…؟
🐰 نه نه، الان میخوام چیزایی که خوردمو جمع کنم.
💙 اسم این رستوران "جیسونگ-شی" عه
🐰 هههههه، جیسونگ شی، اونجا چی کار میکنی؟
💙لینو~ کِی میای هوکایدو؟ من منتظرت تو ساپورو میمونم~~ㅎ
🐰 یه روزی دوباره میام!! منتظر بمون!!!
💙 لینو، فردا شروع سال تحصیلیمه، لطفاً با یه قلب حمایتم کن.
🐰 لایک کرد
💙 توی کارما سوپر لینو تایم داریم؟
🐰 اون چیه؟
• استی داره میپرسه که اسکرین تایم های زیادی قراره از لینو بگیریم؟'
ولی مثل اینکه لینو معنی "سوپر تایم" رو متوجه نشده.
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
💙 اگه اوپای پنجم باید پشتکار داشته باشه، پس اوپای ششم باید چی داشته باشه…؟ من از قبل آماده میشم تا وقتی اوپای ششم بشم!!!!!!!!!
🐰 داشتم به یه شوخی فکر میکردم ولی چیزی به ذهنم نرسید. کامنتهای پایین راهنماییم میکنن.
💙 لینو، اصلا واسه چی داشتی تمرین F1 انجام میدادی...؟
🐰 حوصلم سر رفته بود برای همین سرمو گذاشتم روی صندلی و فقط با گردنم نگهش داشتم، خیلی عجیب بود.
💙 به گربهم نگاه کن.
🐰 لایک کرد
💙 لینو من دارم دنبال اهنگای کارما میگردم سرمونی چجور اهنگیه؟
🐰 یه آهنگ جدید!! هاهاهاهاها
💙 همین الان یه عکس زشت از سفید برفی گرفتم.
🐰 لایک کرد
💙 لینو، الان دراز کشیدی…؟
🐰 نه نه، الان میخوام چیزایی که خوردمو جمع کنم.
💙 اسم این رستوران "جیسونگ-شی" عه
🐰 هههههه، جیسونگ شی، اونجا چی کار میکنی؟
💙لینو~ کِی میای هوکایدو؟ من منتظرت تو ساپورو میمونم~~ㅎ
🐰 یه روزی دوباره میام!! منتظر بمون!!!
💙 لینو، فردا شروع سال تحصیلیمه، لطفاً با یه قلب حمایتم کن.
🐰 لایک کرد
💙 توی کارما سوپر لینو تایم داریم؟
🐰 اون چیه؟
• استی داره میپرسه که اسکرین تایم های زیادی قراره از لینو بگیریم؟'
ولی مثل اینکه لینو معنی "سوپر تایم" رو متوجه نشده.
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
- ۷.۶k
- ۲۶ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط