{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حد و مرز🌙🌱فصل²پارت²

حد و مرز🌙🌱فصل²پارت²

جانسو داره در میره*
جیهوپ:بگیر اون توله'سگووو

(کوک،جیهوپ و تهیونگ رفتن دنبال جانسو)

-یونگیییی ..یونگییییی
جیمین:ا.ت آروم باش نامی:او جیمین چی شد؟جیمین: عه نامی چه خوب که اومدی، هیچی دارن یونگی رو میبرن اتاق عمل .یه چیز به ا.ت بگو داره از دست میره.
جین:ا.ت بلند شو دم در اتاق عمل وایسادی که چی؟؟نامی:ا.ت الان اون بچه ی توی شکمت تلف میشه -برام مهم نیس،من این بچه رو بدون یونگی میخام چیکار!!
جیمین:هی یونگی چیزیش نمیشه،باشه؟؟-با...باشه.بقیه کجان؟جین:جانسو آخر سری فرار کرد اونا هم رفتن دنبالش -چی؟؟اگه براشون اتفاقی بیوفته چی؟؟نامی:نگران نباش الان زنگ میزنم کوک

÷الو بله نامی
×چی شد؟گرفتینش
÷اوم اره گرفتیمش الانم ایستگاه پلیس هستیم ،نامی به جین بگو که ما داریم میاییم اونجا . ۱ ساعت دیگه جین بیا ایستگاه پلیس واسه مدارک و شکایت و ازین کاغذ بازیا
×آها باشه،خدافظ
-چی ...چی شد؟؟
نامی:قضیه رو تعریف کرد*
-چرا این کارو کرد؟نامی:اونم دلیل خودشو داره
زن نامجون و جین اومدن *
کاملیا زن جین:او عزیزم جین بهم گفت چی شده😥
میسا زن نامی:نگران نباش نامی:بچه رو با خودت اوردی بیمارستان؟؟میسا:شنید شوگا حالش بده اصرار کرد که منم باید بیام
بچه:اوو سیلام عمو موچی 🥳جیمین:سلام قشنگ عمو*بغل*بچه:عمو،عمو یونگی چی شده؟؟جیمین:حالش زیاد خوب نیس بچه:پس من آرزو میکنم حالش خوب شه،زن عمو نگلان نباش عمو یونگی یه گربست. اون ۹ تا جون داره.زود زود خوب میشه -من قربونت برم.اوهوم عمو زود زود... خوب میشه.
جین:عه آقای دکتر،حالش چطوره؟!
دکتر :آقای شوگا...

حمایت نمیکنی؟؟!پس از پارت بعد خبری نیس🤌😐
لایک و کامنت فراموش نشه💬🧡
مایل به پارت³؟؟
دیدگاه ها (۲۱)

عشق خاموش🍷🎬پارت²-نه نه،خواهش میکنم یکی نجاتم بده.م....من کم....

فهمیدم کیستی😂🤣🤣عافرین عافرین

حد و مرز 💫🌱فصل ²پارت¹هوپی:بچه ها این صدای چی بود؟نامی:اینگار...

بپرسید جواب میدم

سناریو وقتی میخوای خببر حامله شدنت رو بهش بدی

پارت ۷: عمو های من مافیان

#سناریو_بی_تی_اس وقتی ا/ت از شکم درد گریه میکنه چون حاملستنا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط