یادمون باشه
یادمون باشه
شیطان هیچوقت نمیگه نمازونخون
اول میگه چه عیبی داره نمازتودیرتربخونی❗ ️
بعدش میگه نمازفقط وسیلست؛
مهم اینه دلت پاک باشه
مواظب باش گولشو نخوری!
شیطان هیچوقت نمیگه نمازونخون
اول میگه چه عیبی داره نمازتودیرتربخونی❗ ️
بعدش میگه نمازفقط وسیلست؛
مهم اینه دلت پاک باشه
مواظب باش گولشو نخوری!
- ۱.۷k
- ۰۶ آذر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط