{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پارت ⁸

پارت ⁸
ویو کایا
کیوکا: ولی یعنی به خدا اگه گیر افتادیم خودت جوابشونو میدی!
کایا: خب حالااااا
کوکو: چی میگین؟
کایا: حرف🤓
کیوکا: چرت و پرت🤓
کایا: فوشت میدیم🤓
کیوکا: به اون کوتوله دورایاکی خوار فوش میدیم🤓
با حرفی که زد یه پس گردنی مهمونش کردم
کیوکا: چه مرگیودهههههه؟؟؟
کایا: به کراش من درست بحرف ملعون روانی %46({^6-(¦{6-&^{61!_¡®}46=®[94:<©]5-)
کیوکا: این فوشا رو از کجا یاد گرفتی؟؟😧
کایا: از خود پوفیوزت🗿
کیوکا: قربون دستم👍
کایا: صد البته🤓
و کوکویی که همچنان نمیفهمه ما چیزر زر میکنیم😃
یهو یه چیزی که فک کنم آچار فرانسه بود خورد تو کلمون و رفتیم به دیدار خدا🔧
ویو ادمین گشادتون که داره از بی نتی شهید میشه🖤💔
؟؟؟: چرا انقد محکم زدیییی؟؟؟
؟؟: محکم نمیزدم بیشتر زر زر میکردن!!
؟: داداش خدایی خیلی محکم زدی!
؟؟: دستم درد نکنه بجای تشکرتونه؟؟
؟؟؟: خیلی بادمجون تشریف داری میدونستی؟؟
؟؟: اتفاقا همه بهم میگن بادمجون
؟: همه غلط کردن بهت میگن بادمجون. تو هم ببند
؟؟؟: به من چههه؟؟؟ اصن بیاین اینا رو ببریم مایکی میاد یقه مونو میگیره میگه از پس دوتا دختر بچه بر نیومدین!
؟؟: تو هم که همش از اون کوتوله پیروی کن و ما رو مجبور کن
؟؟؟: چی درباره مایکی گفتی؟؟؟
؟: به خدا این تقصیر خودت بود داداش
؟؟: خدا رحمتم کنه؟
؟: فک کنم
و آچار فرانسه تو کله ؟؟ هم برخورد میکنه
؟: حالا چجوری سه تا جنازه ببریم پیش مایکی؟
؟؟؟: چمیدونم.
؟؟: خاک تو سرت که فکر اینجاش رو نکردب
؟؟؟:خب حالااا. آها، کوکو بیا کمک
کوکو: به من چع؟؟ خودتون زدین شهیدش ن کردین خودتون هم حملشون کنین!
؟: مگه ماشین حمالیم؟؟
کوکو: میخواستین نزنین شل و پل کنین!
؟؟؟: میشه بگم غلط کردم؟؟
؟:دیگه دیره دیگه دیرههههه
؟؟؟: خفه
؟: اصن همشونو خودت حمل کن
؟؟؟:گم شو بیا کمک. دخترا کار داداش بادمجونت بودن
؟: خب داداشم رو بیدار کن به من چه؟ خراب کاری خودتون بود
کوکو: میام کمک فقط بریم که مایکی دخلمون رو نیاره
؟؟؟: چی گفتی؟؟🔪
؟: بابا بس کن دیگه بریم!
؟؟؟: ایش خیلی خب
کوکو: من این لنگ دراز رو حمل نمیکنم.
؟: هر کی زدتش خودش حمل کنه
؟؟؟: آخه چجوری این دراز رو بردارم بیارم؟؟
؟: میخواستی نزنیش
؟؟؟: ای بابا
و خب این سه نفر به هزار بدبختی ؟؟؟ و کایا و کیوکا رو حمل میکنن و میبرن
~~~~~~
تیمامممم
اهم خب راجع اسم فیک بگم کهههه...
در واقع چون این دوتا خواهر کسخلن که تناسخ پیدا کردن و بونتن گروگان میگیرتشون شدن کسخلان گروگان🗿
و خب چون نصف فیک اینا گروگانن اینجوری شده🗿
آره دیه همین
حمایت؟
#انیمه
#توکیو_ریونجرز
#مایکی
دیدگاه ها (۰)

پارت ¹⁶(پارت آخر)ویو زارا رفتیم و جلوی یه در ایستادیمزارا: م...

دوستان اومدم بگم کهههه...من اینترنتم خرابه🗿خیلی هم خرابه🗿یهو...

اس یک رو دادم هوش مصنوعی با یه عکس از کلاه چویا گفتم کلاهشو ...

کسخلان گروگان

کسخلان گروگان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط