یه عمری گذشت و هنوز تو فکر همون یار نامهربونم،
یه عمری گذشت و هنوز تو فکر همون یار نامهربونم،
با حسرت یه گوشه نشستم، دارم زیر لب می خونم: « دلکم تنهات گذاشتن،
هر کی رفته پی کارش، اون که پاش عمرت را دادی، حالا رفته پی یارش!»
با حسرت یه گوشه نشستم، دارم زیر لب می خونم: « دلکم تنهات گذاشتن،
هر کی رفته پی کارش، اون که پاش عمرت را دادی، حالا رفته پی یارش!»
- ۲.۹k
- ۰۳ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط