{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته تر از من ...... سایه ام

خسته تر از من ...... سایه ام
زانو میزند کنار گریزهای من
افسوس می خورد
رنج می برد صبوری می کند با کسی که
بودن را
به خودش
و به سایه ای که زانو میزند کنارش
بدهکار است
دیدگاه ها (۳)

پشت نقاب آدمک ها آدمی نیستبا خود بگو درد دلت را محرمی نیستای...

خخخخخ رجب

بوچ بوچ

حکایت🗣️آهنگری بود که با وجود رنج های متعدد و بیماری اش عمیقا...

پرونده 39

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط