{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شوگا بعد از سالیان ساللل لایو گذاشتتتتت

شوگا بعد از سالیان ساللل لایو گذاشتتتتت
و گوربا شو نشون داددد😲😲😲
ایم گورباسو یادم نیست فهمیدم میگم😘😘
دیدگاه ها (۱)

حال میکنین قاب های گرون گرون میزارم؟ 😂😂

چرااا🤣🤣🤣🤣🤣

یلداتون مبارککککککک🎀🎀🍉🍉

قودرتتتت😎😎

وقتی دعوا کردین و.......(پارت1)شوگا: لازم نبود اینقدر به اپ ...

پشیمونم واسه اینا بچه ساختمپشیمونم که چرا عین اسکلا شدمپشیمو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط