پارت ۳۳
پارت ۳۳
سوار ماشین شدیم تمام وسایلمونو گذاشتیم توی ماشین
اسی
یوهو الان میریم میخوام کلکل کنم جون میده این کریس و سوهو رو باهم اذیت کنیم
کامیلا- من که دوست دارم بکهیون رو اذیت کنم چون باجنبس میشه اذیتش کرد
جولیا- اره اگه صاحبش گذاشت اونوقت حسابه
کامیلا-صاحبش؟ وات؟کیه؟
اهان چانیول رو میگی
که یکدفعه جولیا برگشت گفت بله آقای عاشق( چون چانیول عاشق اما شده بود😨🤭😂 آقا من قصد ادامه تحصیل دارما)
اسی-هیییییییییین نگو نگو مورمورم شد 😌
اسی یه چشمک انداخت که کامیلا و اسی و جولیا با خنده شیطانی اما رو نگاه میکردن 😈
اما که متوجه نگاه اونا شد و گفت:هاا چیه ؟مسخره ها ببندید مگس خودکشی کرد
که همشون زدن زیر خنده (بدبخت راننده با خودش میگفت اینا کم دارن)
اما:چیه برای چی میخندید؟هااااااا
سارا:هیچی قیافت دیدنی بود خخخخخ😂😂
اما:عمه هاتونو مسخره کنید عبضی ها😒😒😒
خب با کلی اذیت کامیلا و کرم ریختن اسی بلاخره رسیدیم به خونه اکسو
جسیکا
انقدر قلبم تند تند میزد نگو نکنه بخاطر دی اوعه؟( خودشم از وضعیت خودش خبر نداره🤦♀️🤦♀️)
هییییین اره همش بخاطر دی اوعه که جسی بل گفت:خوبی جسیکا؟😦 من: اره خوبم فقط یه ذره گرمم شده ( اره جونه خودت یه ذره توی دلش کارخونه قند بودا)
جسی بل
من متوجه حال جسیکا شدم همش بخاطر دی اوعه چون دی او رو میپاییدم میدیدم که همش به جسیکا نگاه میکنه خخخ( حالا یکی میخواد از حال این دختر باخبر بشه 😉😉)
جولیا
وای خدا باز این اما و اسی اکسو رو میبینن دوباره دعوا ( ابجی جانم من دعوا دوست مخصوصا که اکسو هم هست😈😈) رسیدیم دم در خونشون
...........
سوار ماشین شدیم تمام وسایلمونو گذاشتیم توی ماشین
اسی
یوهو الان میریم میخوام کلکل کنم جون میده این کریس و سوهو رو باهم اذیت کنیم
کامیلا- من که دوست دارم بکهیون رو اذیت کنم چون باجنبس میشه اذیتش کرد
جولیا- اره اگه صاحبش گذاشت اونوقت حسابه
کامیلا-صاحبش؟ وات؟کیه؟
اهان چانیول رو میگی
که یکدفعه جولیا برگشت گفت بله آقای عاشق( چون چانیول عاشق اما شده بود😨🤭😂 آقا من قصد ادامه تحصیل دارما)
اسی-هیییییییییین نگو نگو مورمورم شد 😌
اسی یه چشمک انداخت که کامیلا و اسی و جولیا با خنده شیطانی اما رو نگاه میکردن 😈
اما که متوجه نگاه اونا شد و گفت:هاا چیه ؟مسخره ها ببندید مگس خودکشی کرد
که همشون زدن زیر خنده (بدبخت راننده با خودش میگفت اینا کم دارن)
اما:چیه برای چی میخندید؟هااااااا
سارا:هیچی قیافت دیدنی بود خخخخخ😂😂
اما:عمه هاتونو مسخره کنید عبضی ها😒😒😒
خب با کلی اذیت کامیلا و کرم ریختن اسی بلاخره رسیدیم به خونه اکسو
جسیکا
انقدر قلبم تند تند میزد نگو نکنه بخاطر دی اوعه؟( خودشم از وضعیت خودش خبر نداره🤦♀️🤦♀️)
هییییین اره همش بخاطر دی اوعه که جسی بل گفت:خوبی جسیکا؟😦 من: اره خوبم فقط یه ذره گرمم شده ( اره جونه خودت یه ذره توی دلش کارخونه قند بودا)
جسی بل
من متوجه حال جسیکا شدم همش بخاطر دی اوعه چون دی او رو میپاییدم میدیدم که همش به جسیکا نگاه میکنه خخخ( حالا یکی میخواد از حال این دختر باخبر بشه 😉😉)
جولیا
وای خدا باز این اما و اسی اکسو رو میبینن دوباره دعوا ( ابجی جانم من دعوا دوست مخصوصا که اکسو هم هست😈😈) رسیدیم دم در خونشون
...........
- ۷.۱k
- ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط