{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

موبایل که آمد، دیدن را به صدا باختیم.

موبایل که آمد، دیدن را به صدا باختیم.
‏وایبر و تلگرام که آمد، صدا را به کلمه باختیم.
‏ حالا داریم واژه را می بازیم به استیکرها

من می ترسم!
دیدگاه ها (۴)

باید از سمتِ خــــــدا معجـزه نـازل بشــود.........تا دلـــم...

خواب رویایی part: ۴ آن شب به...

ستاره دنباله دار پارت:۱۶

⁨⁨بسیار سوزناک حتما بخوانید👇🏼💔😭خون از لبان چاک چاکش پاک می ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط