{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه شبایی که زدم قدم پیاده

چه شبایی که زدم قدم پیاده
چه تنها بودم هر شب شاید بیادش
به یادش میوفتم هر شب غمگین و خسته
کاش بخوادش قلبی که اینجا شکسته

من موندم و درد و غمام
بدون تو سخته برام
برگرد دوباره برگرد دوباره
درنمیاد دیگه صدام
کاشکی باز اون روزا بیان
این قلب خسته رو باشی کنارش
دیدگاه ها (۲)

هوها ها منم 4 ملیونی شدم😍 سه سال با ویسگون گذشتا چقد دوست پی...

ضایع نکنید به جان خودتون

سلوووووم

در جست و جوی خاطرات

+why me?-I shouldn't fall in love with you p.96(از زبون ا.ت)...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط