چه تلخ است که؛
چه تلخ است که؛
دیروزش را با من و رنجهایم گذراند!
و امروز هم،
با دردها و رنجهای خودش میسازد!
مادر را میگویم!
دیروزش را با من و رنجهایم گذراند!
و امروز هم،
با دردها و رنجهای خودش میسازد!
مادر را میگویم!
- ۶۴۵
- ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط