{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در جوشن کبیر یک عبارتی هست که می گوییم " یا کٓریمٓ الصَّف

در جوشن کبیر یک عبارتی هست که می گوییم " یا کٓریمٓ الصَّفْح "
معناش خیلی جالبه :
یک وقتی یک کسی تو رو می بخشه اما یادش نمیره که فلان خطا رو کردی و همیشه یک جوری نگات می کنه که تو می فهمی هنوز یادش نرفته یک جورایی انگار که سابقه بدت رو مدام به یادت میاره.

ولی یک وقتی، یک کسی تو رو می بخشه و یک طوری فراموش می کنه انگار نه انگار که تو خطایی رو مرتکب شدی.
اصلا هم به روت نمیاره.
به این نوع بخشش میگن صَفح.

و خدای ما اینگونست...
از صمیم قلب می گویم "یا کٓریمٓ الصَّفْح
دیدگاه ها (۳)

وقتی که اشهدش بشود رمز شیعگیباورکنید کُل اذان می‌شود علی...

تصویرزمینه

باران که می‌بارید....

ساخت درخت با چوب کبریت

~عشق و جدایی~~فصل دوم~ Part:"4"ویو نویسندهکوک پله هارو یکی د...

شروع پس از پایان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط