{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخر من تو حسرت اینا میمونم😭 😭

اخر من تو حسرت اینا میمونم😭 😭
دیروز به مامانم گفتم از اینا واسم نمیخری گف خوابشم نبین اینو برات بخرم😭 😭
دیدگاه ها (۱)

دختره ی زشت واسه چی پیش ووهیونم وایسادی؟؟؟ها؟؟؟😡 😡

درخواستی مامان پونی@korea.G

اینم اخری واسه فاطمه جون

بنده دو دیقه بعد اینکه به مامانم گفتم «من هیچم جو گیر نیستم....

مامانم بهم گفت برو سر کوچه خرید کنکارت ننمو گرفتمکارت خودمم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط