یه نفر توی فیس بوکش نوشته که: "دیشب حتی بعد از خوردن ۷ ت
یه نفر توی فیس بوکش نوشته که: "دیشب حتی بعد از خوردن ۷ تا مشروب هم میتونستم رانندگی کنم اما مسئولیتپذیر بودم و تاکسی گرفتم"
این پست ۴۰۰ تا لایک و ۴۰ تا کامنت داشته که یکی از کامنتها از طرف دوستش بوده...
"داداش تاکسی گرفتی کجا رفتی؟ مهمونی که خونه خودت بود😂 وااااای 😂 😂 😂 😂 😂
این پست ۴۰۰ تا لایک و ۴۰ تا کامنت داشته که یکی از کامنتها از طرف دوستش بوده...
"داداش تاکسی گرفتی کجا رفتی؟ مهمونی که خونه خودت بود😂 وااااای 😂 😂 😂 😂 😂
- ۳۳۵
- ۲۱ مهر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط