جالبه بدونید که در فیلیپین اشاره کردن با انگشت کاری بیاد
جالبه بدونید که در فیلیپین اشاره کردن با انگشت کاری بیادبانه و توهینآمیز به حساب میاد، به همین دلیل اغلب برای اشاره کردن به کسی یا چیزی لبشون رو به اون سمت غنچه میکنن! 😂 😂
- ۸۹۳
- ۲۲ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط