{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ی بغضی بدی تو گلومه ..که نه میترکه و نه میره ..

ی بغضی بدی تو گلومه ..که نه میترکه و نه میره ..


خیلی بده از کسی که برات با ارزش ترین کسه بدی ببینی ..خیییلی سخته

تو سکوت این خونه منمو ی بغض دیوونه ..خیلی دلم میخاد خالیش کنم ..ولی نمیشه ..نمیتونم
دیدگاه ها (۱)

.....

هوراااا رکورد زدمممم

دخترونه...پروفایل

دخترونه

واقعیت حالم خیلی بده ولی نمیتونم بهتونکب گم چرا فقط میتونم ب...

دلتنگ یک رفیق پارت ۲۴سعیتو بکن !شدو : نه نمیشه بهتون که گفتم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط