{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه چجوری

آخه چجوری
میشه به دوریت عادت کرد
آرومم کن بازم
میسوزه قلبه من چند روزه این کار هر روزه
یکی چشماشو رویه در میدوزه
دیوونه بی تو دل داغونه
یه نفر گریونه آخه میدونه بی تو غم میمونه
آرومم کن بازم من دارم میبازم
با گریه چشمامو رو عکست میندازم
سخته این دوری آخه چجوری
میشه به دوریت عادت کرد
آرومم کن بازم
آرومم کن بازم من دارم میبازم
با گریه چشمامو رو عکست میندازم
سخته این دوری آخه چجوری
میشه به دوریت عادت کرد
آرومم کن بازم
دیدگاه ها (۳)

دلم خیلی گرفته خیلی...:'(

اگه قسمت جدایی بودچرا از اول آشنامون کرد....:'(

بزن تنهاترم کن...

من بی تابم همانند ان بچه گنجشکی که منتظر غذا از سوی مادرش اس...

پارت14یونگی دستش رو گذاشت زیر چونم و تو چشای پر از اشکم زل ز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط