{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همین الان یه فیلمی دیدم که

همین الان یه فیلمی دیدم که
ایده ی هدیه واسه ی رفیقات بود
خیلی باحالو خوشگل بودا
اما من هرچقد دنبال کسی گشتم که واسش درست کنم
پیدا نکردم:)
دوباره بعد از سه یا چهارماه
به تنهایی مطلق سابق برگشتم:)))))
دیدگاه ها (۶)

زندگی زیبا نیست؟....

برگرد....

چرا زنده بودن انقد سخته؟!؟؟

بعد تو در دل من...

#چرا -من PART6ات چون ...... اون حرفا چی بود تو گفتی(گریه ، د...

عاشقانه ای در دهه ۵۰پارت ۴۶ویو املیا بعد از اینکه همه جای ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط