{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
#اگر_دختر_داشتم

هر طور شده سعی میکنم دخترم هیچی را یاد نگیرد
همین یک چیز را یاد بگیرد

که جایی که باید گریه کند
گریه کند
نریزد توی خودش چون بزرگ شده یا چون آدم بزرگ‌ها گریه نمی‌کنند
(#عجب_دروغ_بزرگی!)
.
که #یاد_بگیرد
جایی که باید فریاد بزند،فریاد بزند
که وقتی که باید عصبانی باشد،عصبانی باشد
نشود تندیس صبر و شکیبایی که خون خونش را بخورد،ولی به همه لبخند احمقانه‌ تحویل بدهد!

#یاد_بگیرد
وقتی نمی‌خواهد کسی بماند،حالی طرف کند که نباید بماند
وقتی کسی را دوست ندارد،تن به اجبار قوانین من در آوردی ندهد و وقتی نمی‌خواهد کسی برود،‌داد بزند «آهای! نمی‌خواهم بروی
.
دخترم را جوری بزرگ میکنم که ما را بزرگ نکردند
جوری که یادش نرود آدم است و آدم،همانی است که هم
#گریه_می‌کند
#هم_داد_می‌زند
#هم_خشمگین_می‌شود
و هم تا آخر عمرش مدیون خودش است اگر:
همان‌جا
همان‌وقت
به همان‌کس
همان حرفی را که باید بزند، نزند!
دیدگاه ها (۱)

@hamed_firoozi

اولین بعدازظهر زمستونی و سرد با یه دوست خوف😻 😻

شوهر ﺩﺧﺘﺮﺍﯼ ﻣﺘﻮﻟﺪ ﻣﺎﻩ ﻫﺎﯼ مختلف 😅 👨 🏻 ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ: ﺷﻮﻫﺮ ڪارمند.....

آنهایی که تا محبت می‌بینند می‌روند، ریشهندارند!وگرنه شما کدا...

فیک کوک به چیزی که دل ندارد دل نبند

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط