️مردم لندن آنقدر موقع استفاده از گوشی به در و دیوار خوردن
️مردم لندن آنقدر موقع استفاده از گوشی به در و دیوار خوردند که شهرداری سال2008 بعضی از تیرهای چراغبرق رو پوشش محافظتی قرار داد! ایرانم لازم داره 😂
- ۴۱۹
- ۲۹ دی ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط