{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهـــــی " دلت " ...

گاهـــــی " دلت " ...
از سن و ســـــالت مـــــی گیرد ... !!! میخواهـــــی " کودک " باشـــــی .....!
کودکــــی که ...
به هر بهـــــانه ای ...
به " آغــــــــوشِ " غمخواری ...
پنــــــاه می برد !!!
و ...
آســـوده " اشک " مـــــی ریزد !!!
هـــــــــی ... ؛
بزرگ ک باشــــی ...
بایـــــــد ... :
" بغض هـــــای " زیادی را ...
" بی صـــــدا " دفن کنــــــی
دیدگاه ها (۱)

بدون شرح

بدون شرح

مرسی ازتوجهت دوست عزیز

دروازه قران شیراز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط