ویورس مگزین راجب اولین سولو البوم تهیونگ مقاله منتشر کرده
ویورس مگزین راجب اولین سولو البوم تهیونگ مقاله منتشر کرده:
— بهترین هنرمندان کیپاپ به گونه ای توجه شما رو جلب می کنن که نمی تونید تا زمانی که اجرای نمایشی رو به پایان نرسانن نگاهتون رو از آن دور کنید. V تاریخچهای در استفاده از طیف گستردهای از ابراز وجود خودش داره و به نظر میرسه که این کار ناشی از فداکاری و استعداد خامه
تهیونگ باعث میشه موسیقی ارزش بازگشت دوباره و دوباره با حداقل تنظیم رو داشته باشه و به زیبایی احساسات یک زمان و مکان و به ویژه اشتیاق رو به تصویر بکشه.
” یکی از حکایتها به یاد میآورد که تهیونگ میخواست گل رزهایی رو که سر صحنه فیلمبرداری یک مجله استفاده میکردن، دقیقاً در زمان اولین دبیو اش به خانه ببره -( به عنوان مثالی صریح از جستجوی او برای رمانتیک در معمولیترین چیزها.)”
"من دوست دارم تصور کنم که V قدم نادری در کی پاپ برداشته است."
تهیونگ انتخاب می کنه که موسیقی خودش رو در جهتی آرام و راحت جلو ببره، مانند یک قدم عمدی به دور از شلوغی و شلوغی زمان حال. گویی موسیقی او طلسم کوتاه مدتی رو بر جریان وحشتناک زمان می اندازه تا روزمرگی رو در اندیشه های عمیق نوستالژیک بچشد.
” چیزی منحصر به فردی که در مورد V وجود دارد که او می تواند چنین آرزویی را زیبا بداند.
اگر بخواهم حدس بزنم، میتوانم بگویم چیزی که او را به این سمت وامیدارد اینه که فهمیده راهی برای زنده کردن گذشته وجود نداره، باید سالهای همهگیری رو تحمل کنه که باعث شد اونو از طرفدارانش دور کنه ،این که حتی اکنون پس از باز شدن دوباره درهای جهان، یک حالت عادی جدید وجود دارد، و هر احساس غم انگیزی که او در نتیجه شهرتش تجربه کرده است ”
” پسری که در « 4 O’CLOCK » یک بار با دوستش تا سپیده دم منتظر ماند، به هنرمندی فوقالعاده جسور و هنوز هم فوقالعاده حساس تبدیل شده و به رشد خود ادامه میدهد. ”
« موسیقی استعارهای را ارائه میکند که حتی اگر پس از یک رویداد غمانگیز زندگی به حالت عادی بازگردد، همه چیز هرگز مثل قبل نخواهد بود.»
— در پیام روز های بارانی
— بهترین هنرمندان کیپاپ به گونه ای توجه شما رو جلب می کنن که نمی تونید تا زمانی که اجرای نمایشی رو به پایان نرسانن نگاهتون رو از آن دور کنید. V تاریخچهای در استفاده از طیف گستردهای از ابراز وجود خودش داره و به نظر میرسه که این کار ناشی از فداکاری و استعداد خامه
تهیونگ باعث میشه موسیقی ارزش بازگشت دوباره و دوباره با حداقل تنظیم رو داشته باشه و به زیبایی احساسات یک زمان و مکان و به ویژه اشتیاق رو به تصویر بکشه.
” یکی از حکایتها به یاد میآورد که تهیونگ میخواست گل رزهایی رو که سر صحنه فیلمبرداری یک مجله استفاده میکردن، دقیقاً در زمان اولین دبیو اش به خانه ببره -( به عنوان مثالی صریح از جستجوی او برای رمانتیک در معمولیترین چیزها.)”
"من دوست دارم تصور کنم که V قدم نادری در کی پاپ برداشته است."
تهیونگ انتخاب می کنه که موسیقی خودش رو در جهتی آرام و راحت جلو ببره، مانند یک قدم عمدی به دور از شلوغی و شلوغی زمان حال. گویی موسیقی او طلسم کوتاه مدتی رو بر جریان وحشتناک زمان می اندازه تا روزمرگی رو در اندیشه های عمیق نوستالژیک بچشد.
” چیزی منحصر به فردی که در مورد V وجود دارد که او می تواند چنین آرزویی را زیبا بداند.
اگر بخواهم حدس بزنم، میتوانم بگویم چیزی که او را به این سمت وامیدارد اینه که فهمیده راهی برای زنده کردن گذشته وجود نداره، باید سالهای همهگیری رو تحمل کنه که باعث شد اونو از طرفدارانش دور کنه ،این که حتی اکنون پس از باز شدن دوباره درهای جهان، یک حالت عادی جدید وجود دارد، و هر احساس غم انگیزی که او در نتیجه شهرتش تجربه کرده است ”
” پسری که در « 4 O’CLOCK » یک بار با دوستش تا سپیده دم منتظر ماند، به هنرمندی فوقالعاده جسور و هنوز هم فوقالعاده حساس تبدیل شده و به رشد خود ادامه میدهد. ”
« موسیقی استعارهای را ارائه میکند که حتی اگر پس از یک رویداد غمانگیز زندگی به حالت عادی بازگردد، همه چیز هرگز مثل قبل نخواهد بود.»
— در پیام روز های بارانی
۱۰.۲k
۱۳ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۵)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.