{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توزیباتـــرین

توزیباتـــرین
زیبا....

گویاتــرین
حرارت شـوق

و خواناتــرین
اجابت آغوشے

که من هرلحظه
در تمدیدلبهاے تو

چشمهایم رامے بندم و
لحظه هارا کش مے دهم

تاگرمتر ازقله ے احساس
شعلـه ورشوم...
دیدگاه ها (۳)

عاشقش بودم و او یکسره آزارم کرداز وفا، عشق، محبت... همه بیزا...

ای عشق بیا قاصدکی بر لب ایوان دلم باشاز دوست بگو، واله و شید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط