خوب بودن خود را منوط به خوب بودن دیگران نکن, ما آینه نیست
خوب بودن خود را منوط به خوب بودن دیگران نکن, ما آینه نیستیم ( انسانیم) ....... مشک را گفتن : تو را یک عیب است , با هر که نشینی از بوی خوشت به او دهی, گفت: زیرا که ننگرم که با کیم به آن نگرم که من کیم.....
- ۱.۶k
- ۲۸ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط