{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#من_بی_تو

#من_بی_تو
گاهـی
دلیـلِ دلتنگیهاے نفسگیـر را
نه میشـود گفت
نه میشـود نوشت
نه میشــود خـــواند
ونه حتی میشود شنیـد
بایـــد
با تمـام وجـود بـاهاشون مـدارا ڪنی
اے ڪاش روزے بـرسد
ڪه『 عطـرنفست』
این فاصـله دلتنگـی را بشڪند....
دیدگاه ها (۴)

#من_بی_تو اشڪ هایم التماس غریبیسـتبــراے وقت هایی ڪہنمی توان...

#من_بی_تو گرمای آغوشتاین فصل را عاشقانه تر کردهپر و بال داده...

اگه کسی فهمید چرا هیچکسی دوستم نداره بیاد برام توضیح بده 😓

چه حس خوبیه، بعد هفت سال ویسگون پی وی دار شد 😊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط