{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یخ زدم... یخ زدم... کی برگردی بی معرفت... خودت قول دازی ت

یخ زدم... یخ زدم... کی برگردی بی معرفت... خودت قول دازی تااخر باهام میمونی.... انه کجا رفتی بی مرااام
درساااییی.
دیدگاه ها (۲)

خودت رفتی بی معرفت 💔 💔 💔

توبردی تنهام گداشتی آفرین به تودرسایی

بدونت نمیتوم.... درساااااااااااا... اینوبفهممممم 💔 😢

تویی قاتل سکوتمدرساییبرگرد اجی بدون تونمیتونمخواهش می کنم بر...

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ فلیکسم ، جوجه م ، فندقم ، لینوم ، جونگکوکم ، ب...

ادامه سناریو قبلی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط