{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همسايه عوضیمون ساعت دونصف شب با مشت ميکوبه به ديوار

همسايه عوضیمون ساعت دونصف شب با مشت ميکوبه به ديوار

.

.

.

.

حالا خداروشکر من خواب نبودم داشتم ” شیپور ” تمرين ميکردم.

ملت دیوونه شدنا !!
دیدگاه ها (۰)

سرد تر=عشق بیشتر 🌬❄=♥️🤍

قشنگه،نه....؟!"

من از خنده رو به موتم🤣🤣🤣

😁🤍🤩

+why me?-I shouldn't fall in love with you p.100(از زبون ا.ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط