ای کاش چـــو پروانه پــری داشته باشم تـا گاه به کــــویت
ای کاش چـــو پروانه پــری داشته باشم تـا گاه به کــــویت گــــذری داشته باشم
همصحبتی وبوس وکنارت همه گو هیچ مــن از تـــو نباید خبــــری داشته باشم؟
💕 💕 💕 💕
#عمادخراسانی
همصحبتی وبوس وکنارت همه گو هیچ مــن از تـــو نباید خبــــری داشته باشم؟
💕 💕 💕 💕
#عمادخراسانی
- ۹۱۵
- ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط