عاشِقی یَنی چی؟؟
عاشِقی یَنی چی؟؟
بِگَم بی تو میمیرَم و باوَرِت بشه؟
هِی بِگَم دوسِت دارَم؟
نَع.... هَرگِز!
عشق شُدِ کَلَمه ای کِ خِیلیامون مَنیشُ نِمیدونیما باز هِی میگیمِش!
عِشق این نیس کِ با سِیو کَردَنِ عَکساشُ عِشقَم عِشقَم کَردَن پُز بِدیم! این بیشتَر شَبیِ بازیِ تا عِشق :)) عارِ یِکَم سَختِ توصیفِش
عِشق یَنی خودِت و یادِت برهِ...
یَنی هَرجا میری بِگَردی شاید اِتِفاقی بِبینیش...یَنی بِشمُر ثانیه هارو بَرا نیم ساعَت دیدَنِش :)
عشق ینی انتظار...
ینی خودِش نَدونه و آروم و بی سَر و صِدا بُکُشَتِت :))
یَنی هرچِقَد بَدِش اومَد... سَرد شُد تو بیشتَر بِمیری بَراش... برا یِ لَبخندِش ی نِگاهش....
عِشق یَنی بشی دیوار در برابره حرفایـِ مَردُم..هَرچی بِگَن نَرو دُنبالِش دوسِت نداره،بگی باشه و عمل نکنی..بالاخره میفهمن حرفاشون در حده داستانم نبوده بَرات :))
عشق ینی فقط اون خوشحالت کنه دیگِ هیچی برات مهم نباشه..عشق از نظره من تموم شدنِ..
عشق احساس من به توعه:) 🔮
بِگَم بی تو میمیرَم و باوَرِت بشه؟
هِی بِگَم دوسِت دارَم؟
نَع.... هَرگِز!
عشق شُدِ کَلَمه ای کِ خِیلیامون مَنیشُ نِمیدونیما باز هِی میگیمِش!
عِشق این نیس کِ با سِیو کَردَنِ عَکساشُ عِشقَم عِشقَم کَردَن پُز بِدیم! این بیشتَر شَبیِ بازیِ تا عِشق :)) عارِ یِکَم سَختِ توصیفِش
عِشق یَنی خودِت و یادِت برهِ...
یَنی هَرجا میری بِگَردی شاید اِتِفاقی بِبینیش...یَنی بِشمُر ثانیه هارو بَرا نیم ساعَت دیدَنِش :)
عشق ینی انتظار...
ینی خودِش نَدونه و آروم و بی سَر و صِدا بُکُشَتِت :))
یَنی هرچِقَد بَدِش اومَد... سَرد شُد تو بیشتَر بِمیری بَراش... برا یِ لَبخندِش ی نِگاهش....
عِشق یَنی بشی دیوار در برابره حرفایـِ مَردُم..هَرچی بِگَن نَرو دُنبالِش دوسِت نداره،بگی باشه و عمل نکنی..بالاخره میفهمن حرفاشون در حده داستانم نبوده بَرات :))
عشق ینی فقط اون خوشحالت کنه دیگِ هیچی برات مهم نباشه..عشق از نظره من تموم شدنِ..
عشق احساس من به توعه:) 🔮
- ۸۲۴
- ۲۴ مهر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط