{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توجه توجه

توجه توجه
کی رول‌:
ما کیپاپرا رل میزنیم ..ینی چی؟...مثلا من عاشق ایرینم و اخلاقم کپ اونه من میشم ایرین یعنی نقشم ایرینه و بقیه بهم میگن ایرین...میتونم بعنوان ایرین زوج یا کاپ بگیرم و ی خانواده تشکیل بدم...یه سرگرمیه...اینارو گفتم چون خیلی از کیپاپرا نمیفهمیدن چی میگم...مثلا سهون تو ک سهونی همه ب چش سهون واقعی میبیننت و باید عین اون برخورد کنی و با هر دختری میخای باشی...
درضمن کسایی ک میان ب من میگن بیا کاپ شیم باید سینگل باشن...
و اینکه خوشم نمیاد از اجی و داداش مجازیایی ک تو این رول دارم ک بهم بی محلی کنن ...چون حسودممم
دیدگاه ها (۷۴)

کدومم؟

کدومم؟

بیاین چت

2pm

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط