فوقش دلخور می شن!
فوقش دلخور می شن!
قوم و خویش های شهرستانی مان گله می کردند که «جناب صیاد، هم وسیله دارن، هم راننده. اون موقع ما باید با تاکسی از ترمینال و فرودگاه بیاییم خونه تون. این درسته؟ما که تهران گاهی رو خوب بلد نیستیم»
به پدر که می گفتیم
می گفت
مسئله ای نیست فوقش دلخور می شن.اونا که نمی خوان جواب بدن من اون دنیا باید جواب بدم.راننده وماشین که اموال شخصی نیست.
شهید صیاد شیرازی
قوم و خویش های شهرستانی مان گله می کردند که «جناب صیاد، هم وسیله دارن، هم راننده. اون موقع ما باید با تاکسی از ترمینال و فرودگاه بیاییم خونه تون. این درسته؟ما که تهران گاهی رو خوب بلد نیستیم»
به پدر که می گفتیم
می گفت
مسئله ای نیست فوقش دلخور می شن.اونا که نمی خوان جواب بدن من اون دنیا باید جواب بدم.راننده وماشین که اموال شخصی نیست.
شهید صیاد شیرازی
- ۸۴۱
- ۲۱ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط