"یادمان باشد رفتار و گفتار ما ممکن است ذهنیت دیگران را نس
"یادمان باشد رفتار و گفتار ما ممکن است ذهنیت دیگران را نسبت به بعضی از چیزها تغییر دهد"
"یادمان باشد به خاطر اینکه ممکن است در آینده به دیگران احتیاج داشته باشیم به آنها سلام اضافی ندهیم."
"یادمان باشد "زحمت ها" و" محبت های" دیگران را بی جواب نگذاریم. "
"یادمان باشد "تصویر خوب"ی از خودمان در "ذهن دیگران" بسازیم." "یادمان باشد "سکوت" در برابر هر کار "زشتی"
به معنای تایید آن است". "یادمان باشد برای "فقیر و ثروتمند " به یک اندازه "احترام" قائل باشیم.
یادمان باشد "تحسین" کارهای خوب دیگران باعث می شود آنها بتوانند دوباره کارهای بهتری انجام دهند.
یادمان باشد شاید" هرگز "فرصت معذرت خواهی پیدا نکنیم.
یادمان باشد نتیجه هر کار "خوب یا بدی" روزی به خودمان بر می گردد.
یادمان باشد هرگز به خاطر منافع خودمان دیگران را نرنجانیم.
یادمان باشد قدر اطرافیانمان را بدانیم شاید روزی نباشند.
یادمان باشد گاهی با یک "لبخند" هم می توان دیگران را خوشحال کرد.
یادمان باشد.....شاید فرصت زیادی برای خوب بودن و خوبی کردن نداشته باشیم.
"یادمان باشد به خاطر اینکه ممکن است در آینده به دیگران احتیاج داشته باشیم به آنها سلام اضافی ندهیم."
"یادمان باشد "زحمت ها" و" محبت های" دیگران را بی جواب نگذاریم. "
"یادمان باشد "تصویر خوب"ی از خودمان در "ذهن دیگران" بسازیم." "یادمان باشد "سکوت" در برابر هر کار "زشتی"
به معنای تایید آن است". "یادمان باشد برای "فقیر و ثروتمند " به یک اندازه "احترام" قائل باشیم.
یادمان باشد "تحسین" کارهای خوب دیگران باعث می شود آنها بتوانند دوباره کارهای بهتری انجام دهند.
یادمان باشد شاید" هرگز "فرصت معذرت خواهی پیدا نکنیم.
یادمان باشد نتیجه هر کار "خوب یا بدی" روزی به خودمان بر می گردد.
یادمان باشد هرگز به خاطر منافع خودمان دیگران را نرنجانیم.
یادمان باشد قدر اطرافیانمان را بدانیم شاید روزی نباشند.
یادمان باشد گاهی با یک "لبخند" هم می توان دیگران را خوشحال کرد.
یادمان باشد.....شاید فرصت زیادی برای خوب بودن و خوبی کردن نداشته باشیم.
- ۳.۱k
- ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط