{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خاموشم اما

خاموشم اما
دارم به آواز غم خود می‌دهم گوش
وقتی کسی آواز می‌خواند
خاموش باید بود
غم داستانی تازه سر کرده ست
اینجا سراپا گوش باید بود
درد از نهاد آدمیزاد است ...🍂

#هوشنگ_ابتهاج
دیدگاه ها (۱)

«غم» داستانی تازه سر کرده ستاینجا سَراپا گوش باید بود...!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط