֪⏜ ⌣ׄ⏜ خ𐨆ر݁ꨲ𑪊سꨲꨭ کᩛوچ𐇽݁ꨲولو𐨆 🐻 ⏜ׄ⌣⏜
֪⏜ ⌣ׄ⏜ خ𐨆ر݁ꨲ𑪊سꨲꨭ کᩛوچ𐇽݁ꨲولو𐨆 🐻 ⏜ׄ⌣⏜
سلامم، خوبین؟ چخبرا؟
خب، من بلخره گشادی رو گزاشتم کنار و پست گزاشتمم، ایندفعه رولم رو تیاوپی (بلخره بهم رسیدیم😭) کردم و وایبم رو این رنگی کردم که نمیدونم چه رنگیه- حوصله کپشن درست کردن هم ندارم همون قبلی رو یکم تغییر دادم☺️
خب همین دیگه، چطور شد؟
︵᷼⏜ ᮬ᷼︵᷼⏜ㅤׅㅤ🍞ㅤׅㅤ⏜᷼︵᷼ ᮬ᷼︵᷼⏜
م ر س ی ک ه ت ا ا خ ر ش و خ و ن د ی
سلامم، خوبین؟ چخبرا؟
خب، من بلخره گشادی رو گزاشتم کنار و پست گزاشتمم، ایندفعه رولم رو تیاوپی (بلخره بهم رسیدیم😭) کردم و وایبم رو این رنگی کردم که نمیدونم چه رنگیه- حوصله کپشن درست کردن هم ندارم همون قبلی رو یکم تغییر دادم☺️
خب همین دیگه، چطور شد؟
︵᷼⏜ ᮬ᷼︵᷼⏜ㅤׅㅤ🍞ㅤׅㅤ⏜᷼︵᷼ ᮬ᷼︵᷼⏜
م ر س ی ک ه ت ا ا خ ر ش و خ و ن د ی
- ۸.۲k
- ۰۶ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۷۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط