مهربانم
مهربانم
چه لطیف است حس آغازی دوباره...
وچه زیباست رسیدن دوباره روز...
وچه اندازه عجیب ست روز ابتدایی بودن...
وچه اندازه شیرین ست امروز...
روز بودن
روز تو
روزی که تو آغاز شدی
و ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
☆☆☆آنجــــ♥ـــــل عزیزم ☆☆☆
☆☆☆آبجــــ♥ـــی مهربانــ♥ـــم ☆☆☆
☆☆☆"تــــ♥ــــولدت مبـــ♥ــــارک"☆☆☆
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
چه لطیف است حس آغازی دوباره...
وچه زیباست رسیدن دوباره روز...
وچه اندازه عجیب ست روز ابتدایی بودن...
وچه اندازه شیرین ست امروز...
روز بودن
روز تو
روزی که تو آغاز شدی
و ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
☆☆☆آنجــــ♥ـــــل عزیزم ☆☆☆
☆☆☆آبجــــ♥ـــی مهربانــ♥ـــم ☆☆☆
☆☆☆"تــــ♥ــــولدت مبـــ♥ــــارک"☆☆☆
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
- ۴۱۴
- ۱۵ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط