{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

p16

(بقیه اعضام پیش شما 3 تا زندگی میکردن)
هان:خب شام چی سفارش بدم؟
فلیکس:من پیتزا میخوام
هیونجین:منم همونو میخورم
چانگبین:منم مرغ سوخاری و دوکبوکی میخوام
سونگمین:منم رامین میخورم
جونگین: من نودل میخورم فقط
چان:منم برنج و جلبک میخورم
هان:خیلی خب سفارش دادم لینو و ا.ت نمیان؟
هیونجین:5 دیقه دیگه باید بیان
هان:اهان
*یکی در زد*
سونگمین:باز میکنم شما یاخدا
یونهو: برو عقببب کسی از جاش تکون نخورههههه *تفنگ دستش بود*
ا.ت و لینو:اینجا چخبرههههه
یونهو:اهاااا دنبال تو بودم کوچولو آماده ای یه شب خوبو با دد*یت ینی من بگذرونی؟
ا.ت:چ چ چی میگیییی
یونهو:این خوشگلرو ببرینش واسه خودمه
هیونجین:*اومد جلوت وایساد* مگه اسباب بازیهههه اون بچه ی منه و من نمیزارم کاری که با فرشتم کردیو با اونم بکنییییی
یونهو:مگه نشنیدین ببرینش(تورو از بغل هیونجین کشیدن بیرون)
ا.ت:ولم کنیننن باباااااا*گریه
یونهو:خب خب حالا اینارم دست و پاهاشونو ببندین
لینو:دشمن هممون یک نفره اونم تویی یونهو
یونهو:خفه بابا
دایون:*داشت یواشکی همچیو میدید و تفنگشو برداشت و به چند تا از بادیگاردا شلیک کرد* هوی یونهو بگو چی میخوای هاااا ا.تو بیارش همینجا ببینممممم
یونهو:*خنده* باشه باشه حتما همینکارو میکنم بریم خداحافظظظظ
فلیکس:*گریه*هیونجینننن ا.تمونو بردننننن
دایون:عمرا بزارم دستشون بهش بخوره (دست لینورو باز کرد) تو بقیرم باز کن من میرم دنبالشون
لینو:اوکی
ادامه داره...
دیدگاه ها (۲)

p17

این بشر دوباره لایو بوده

channie

changbinnnn

سناریو وقتی موهات فره میخوای ساف کنی

وقتی....(درخواستی)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط