{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

1:خواهش می کنم همچنین😐 😕 😕

1:خواهش می کنم همچنین😐 😕 😕
۲:اول بگم آفرین به خودت ...ممنون...چشم سعی می کنم بیشتر باشم... نه نمی دونم؟😶 عه رفتی اون دنیا و اومدی ..خوشبحالت 😄 یه بار دیگه فرصت زندگی پیدا کردی ...😂 خوب بیشتر برامون بحرف اون دنیا چجوری بود..چه خبر بود..😂 ن بابا چه نگرانی😂 ؟من ک شما رو نمی شناسم 😂 خداروشکر که بهتری این دفعه رفتی اون دنیا سفارش مارو هم بکن باهم بریم...راستی شما؟🤔
دیدگاه ها (۶)

🌹 😍 MY BEST FRIENDS😍 🌹

😍 🌹 تقدیم به فالوورای خاص خودم🌹 😝 😋 😍 🙏

من غرور ندارم یعنی یه زمانی داشتم ولی انقدر واسه این و اون ز...

🙂 🙂 ...👆

PT/4      ات مهربون: مامان و بابا کار دارن باید برن تو با دا...

زندگی دوباره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط