{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تورا جانم صدا کردم

تورا جانم صدا کردم
ولیکن برتر از جانی؛

مگر جان بی تو می ماند
در این تندیس انسانی؟
دیدگاه ها (۰)

آره عزیزم😔😔

+PELASIM+MANIX

تو را جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی ،مگر جان بی تو می‌مان...

عاشقانه

تو مگر فتنه ای زمانی بگیر هستی این جان و اینم تو🤌🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط